niedziela, 4 maja 2014

Rozmowa kwalifikacyjna w Maku

McDonald's stworzył nawet specjalny portal http://mcdonaldspraca.com.pl/ odnośnie zatrudnienia u nich, który warto odwiedzić by zobaczyć mniej więcej jak to wygląda. Następnie mamy dwa sposoby dostania się do MC pierwszy to pójście do wybranej restauracji a drugi to rejestracja na https://oferty-mcdonaldspraca.pl/Login.aspx z czego ja wybrałem ten drugi. Więc szybko wprowadziłem imię, nazwisko, mail, telefon... bez załączania CV czy danych o poprzednich miejscach zatrudnienia. Następnie możemy już wybrać odpowiadającą nam restauracje restaurację wysłać do niej swoje zgłoszenie i czekać, aż ktoś się do nas odezwie.

Rozmowa kwalifikacyjna
Po tygodniu zostałem zaproszony telefonicznie na samą rozmowę kwalifikacyjną, która trwała max. 10 minut i według mnie miała tylko sprawdzić nastawienie kandydata do pracy jego dyspozycyjność oraz czy jest pozytywnie zakręcony. Więc były tylko pytania w stylu Jak minęła Ci podróż tutaj? (chyba standardowe pytanie) Jak długo chcesz pracować w MC? Czy masz jakieś doświadczenie? Czy jadasz w McDonaldzie? i tak po kilku banalnych pytaniach Pani od rekrutacji mówi, żeby czekać, aż odezwie się z odpowiedzią na tak lub nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz