niedziela, 14 czerwca 2015

To już ponad rok

Już ponad rok temu rozpocząłem pracę w jednym z McDonald'sów. Więc jedną z rzeczy jakie zrobię z tej okazji będzie podsumowanie. Od czasu jak zaczynałem przygodę w MC trochę poznałem nowych ludzi. Jedni z nich przychodzili i szybko odchodzili, gdy zobaczyli, że praca nie do końca jest taka lekka jak oczekiwali. Natomiast inni pracują ze mną od czasu kiedy ja zaczynałem bez narzekania, że bywa gorzej. Jeszcze inni odchodzili z MC, kiedy to znaleźli lepszą pracę

Dokładnie 1 maja minął rok od opublikowania przeze mnie wpisu Praca w McDonald's. A do dzisiaj zdążyłem napisać 27 postów. Dając średnio 2 posty na miesiąc, dzięki czemu mogę powiedzieć, że w dłuższym okresie przybywają mi wyświetlenia co obrazują statystyki bloga
Jedynie na początku roku 2015 nastąpiło nagłe załamanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz